Sériová F 800 S není podle nás zrovna etalonem krásy, ale bezpochyby je to skvělá motorka. Ovšem v provedení španělské dílny XTR Pepo je to i velká paráda
Vzpomínáte si na firmu Radical Ducati? Několik jejich motorek jste u nás mohli vidět, zaujaly především Matador Racer (zde) a BMW R90 Interceptor (zde). U té druhé uvidíte velkou podobnost s tímto strojem a nebudete se plést. Za značkou XTR Pepo totiž stojí Jose “Pepo” Rosell, jeden z bývalých spolumajitelů Radical Ducati.
A Jose zůstává věrný svému stylu – maximální možné odlehčení a designový mix retra s okruhovým sportem. Přesně tak upravil také BMW F 800 S. Motor zůstal bez úprav, ovšem poroučel se airbox, který nahradily vzduchové filtry DNA, na druhé straně pak najdete výfukové svody vlastní výroby s koncovkou, kterou na zakázku vyrobili u Spark. A to bude tomuhle motoru stačit, aby se probral k slušné divokosti.
Elektrika také základ, jen se jednotka musela přestěhovat. Doplněna byla o lithiovou malou baterku, přední dvojité světlomety, LEDkové blinkry a zadní světlo Montesa. Zadní část rámu musela pryč, aby ji nahradila lehká podsedlovka vlastní výroby doplněná o karbonový bobek a závodní sedlo. Nádrž pochází ze Suzuki GSX-R 750, ale samozřejmě bylo nutné ji ořezat.
Přední kapotáž si Pepo vyrobil sám, stejně tak její uchycení. Dvoudílná řídítka Tomaselli, stupačkové sety RAV a spousta drobností vlastní výroby. Výsledek famózní. Bohužel jsme nenašli video, ale tuhle motorku by to chtělo taky slyšet.
Foto: XTR Pepo