Že je Ducati Scrambler dobrým základem pro stavbu už jsme párkrát viděli. Ovšem zdaleka nemusí zůstat věrný svému stylu, klidně se z něj může stát nadupaný café racer, jak ukázal Marcus Walz se svým týmem

Vzduchem chlazená osmistovka, tradiční dvouválec do L, který bije v srdci Scramblera, umí v sérii pěkných 75 koní. Ovšem jeho potenciál je větší. Marcus Walz to ví a řádně se svým týmem na motoru zamakal. Upravená hlava, písty, vačky, ventily a klika, k tomu na zakázku vyrobený výfuk SC Project a výsledkem je hodně pěkných 100 koní naměřených na dynu. Nemluvě o tom, že tu máme co dělat s pouhými 165 kg hmotnosti.

 

Jak se dokázal Walz na takovou váhu dostat? Tak předně vyházel všechno, co není potřeba. Především v zadní partii motorka hodně zhubla. Pak tu máme lehká kola OZ Racing (17″) a také třeba titanovou rozetu. Snižování hmotnosti ovšem nebylo jediným cílem, Walz chtěl ze Scramblera udělat ultimátní sportovní náčiní. Proto se obrátil k italským specialistům na podvozky, firmě Öhlins, kde pro tuto stavbu upravili vidlice i zadní tlumič z Panigale 1199R. Díky tomu musela projít úpravou také kyvka, aby měl tlumič dostatek prostoru.

 

Spolu s vidlicí přišly také brzdy z Panigale, radiální monobloky Brembo, ty pak Walz doplnil o kotouče EBC. Pneumatiky také sportovní, konkrétně Metzeler Racetec RR v rozměrech 120/70-17 a 190/55-17. Řídítka dvoudílná od Gilles a stupačky s nastavitelnou pozicí (DucaBike), to hodně změnilo ergonomii motorky. Sedlo a zadní partie byly ručně vyrobeny, původní palivová nádrž upravena. Výsledek? Posuďte sami. Podle nás by se za to rozhodně nemusela stydět ani továrna.

 

Přestavba Ducati Scrambler na café racera není od Mr. Walze první, podobnou motorku už jsme viděli od Holographic Hammer (zde). Která vás baví víc?

Foto: Walzwerk

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno