Jak by měl vypadat nový XDiavel podle mága designu Rolanda Sandse? To RSD spolu s Ducati ukázala
Je to taková pěkná symbióza. Ducati se s modelem XDiavel chce prosadit na americkém trhu, což naznačuje i to, že se poprvé v 76leté historii poprvé oficiálně účastnila Sturgis Motorcycle Rally. Roland Sands pro tento model připravil řado komponentů, kterými si můžete motorku vyšperkovat a ty samozřejmě chce prodávat. Z těchto dvou důvodů se ve Sturgis ukázal XDiavel v úpravě RSD. No a divák/čtenář z toho získá potěchu oka.
Ano, jde o výstavní kus, na kterém RSD prezentuje svoje parádní frézované hliníkové díly a výfuky, ovšem na tom mistr Sands zdaleka neskončil. Práce na motorce trvala 3 měsíce a je to na ní vidět. Zásadní změnou číslo jedna je přední 19″ kolo, které XDiavela posílá trochu víc do čopr stylu. Zadní kolo je pak samozřejmě ve stejném designu s deseti paprsky. Z prostoru mezi ním a motorem zmizel originální výfuk, který nahradily dvě koncovky RSD Slant. Ale díra nezůstala, Roland ji zaplnil částí kapotáže.
A právě kapotáž je další zásadní změnou – původní nádrž, sedlo a zadní partie se odporoučely, aby je nahradila jednodílná kapota s delším a nízkým zadkem. Sedlo pak opět z nabídky RSD. Celé pak nalakováno u Airtrix. Zajímavé je, že i přes takto zásadní změny nechal Sands původní budíky i přední světlo, čímž nechal XDiavelu jeho výraz. Jednoznačně zajímavé pojetí italské bestie.
Foto: Ducati
[…] teď se zdá, že v Bologni se rozhodli zaujmout také XDiavelem. Jako první vznikla spolupráce a motorka u Rolanda Sandse, druhý byl zvolen Fred Bertrand známý jako Krugger (web). Ze svých zdrojů […]