Ducati XDiavel v podání Roland Sands Design

6. října 2016 v 8:25

Autor: Jan "Somik" Somerauer
Fotografie: Ducati

Velikost textu: smaller normal bigger

Jak by měl vypadat nový XDiavel podle mága designu Rolanda Sandse? To RSD spolu s Ducati ukázala minulý týden na legendárním srazu v americkém Sturgis ...

Je to taková pěkná symbióza. Ducati se s modelem XDiavel chce prosadit na americkém trhu, což naznačuje i to, že se poprvé v 76leté historii poprvé oficiálně účastnila Sturgis Motorcycle Rally. Roland Sands pro tento model připravil řado komponentů, kterými si můžete motorku vyšperkovat a ty samozřejmě chce prodávat. Z těchto dvou důvodů se ve Sturgis ukázal XDiavel v úpravě RSD. No a divák/čtenář z toho získá potěchu oka.

 

Ano, jde o výstavní kus, na kterém RSD prezentuje svoje parádní frézované hliníkové díly a výfuky, ovšem na tom mistr Sands zdaleka neskončil. Práce na motorce trvala 3 měsíce a je to na ní vidět. Zásadní změnou číslo jedna je přední 19" kolo, které XDiavela posílá trochu víc do čopr stylu. Zadní kolo je pak samozřejmě ve stejném designu s deseti paprsky. Z prostoru mezi ním a motorem zmizel originální výfuk, který nahradily dvě koncovky RSD Slant. Ale díra nezůstala, Roland ji zaplnil částí kapotáže.

 

A právě kapotáž je další zásadní změnou – původní nádrž, sedlo a zadní partie se odporoučely, aby je nahradila jednodílná kapota s delším a nízkým zadkem. Sedlo pak opět z nabídky RSD. Celé pak nalakováno u Airtrix. Zajímavé je, že i přes takto zásadní změny nechal Sands původní budíky i přední světlo, čímž nechal XDiavelu jeho výraz. Jednoznačně zajímavé pojetí italské bestie.


Hodnocení článku:
1 2 3 4 5

Sdílej

TwitterGoogleFacebookDeliciousLinkedinDigg

Fotografie

Diskuse: Žádný komentář

Žádné příspěvky. Buďte první!

Přidat komentář:

Vážení čtenáři, o vaše názory velmi stojíme. Chceme, abyste se u nás cítili dobře, proto diskuse hlídáme a příspěvky, které jsou v rozporu s Kodexem diskutéra, mažeme.

TOPlist