Vespa do Milána přivezla parádní novinku v podobě skútru Primavera. Ten navazuje na tradici původního skútřiku, který vyjel z vrat továrny už v roce 1968.

U skútru je samozřejmě nejdůležitějším atributem jeho vzhled a s tím Primavera absolutně boduje. Vypadá totiž naprosto fantasticky! Jsou z něj poznat klasické linky, ale celé je to zabaleno do moderně vypadající celku.

Skútr nahrazuje stávající modelou řadu LX a jeho technika je postavena na základě vloni představené 946ky. O pohon se starají dva motory – stopětadvacítka a stopadesátka, samozřejmě čtyřtaktní. Dvacka má výkon 8 kW, stopade 9,5 kW. Oba mají tříventilovou technologii a poskytují výborný výkon a nízkou spotřebu paliva.

Kompletně nová je převodovka CVT, která pomáhá v plynulosti dodávky výkonu. Servisní interval je nastaven až na 10 000 kilometrů, takže nová Primavera má velmi malé náklady na provoz.

Ke skútru bude k dispozici i celá řada doplňkové výbavy, jako třeba top box, který může mít stejnou barvu jako motorka. Pro zlepšení jízdního komfortu můžete Vespu vybavit i plexištítem nebo dekou na nohy.

Foto: Piaggio group

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno