V Motohouse 12/2015 jsme vám přinesli rozhovor se Sylvainem Berneronem, známým také jako Holographic Hammer, a v něm mimo jiné zmínku o nově vzniklé dílně Praëm, ve které působí spolu se svým bratrem Florentem

A už tu máme jejich první dílko, přestavěnou Hondu VTR1000 SP1. Z Hondy zůstal rám, kyvka a motor. Ten ale dostal kompletní repasi, vysokokompresní písty JE, titanové ventily, upravené hlavy a Power Commander. Pánové pak sáhli po exkluzivních komponentech, takže na SP3 najdeme karbonová kola Rotobox, výfuky Werkes, komplet podvozek Öhlins s přední vidlicí FGR 300, brzdy Brembo a keramické brzdové kotouče.

Technika výjimečná, ale své přeci jen udělal hlavně design. Návrh si samozřejmě Sylvain nakreslil sám, tvary kapotáže jsou fascinující. Ovšem podíváte-li se zblízka, všimnete si, že nejde o plech nebo plast, ale části kapotáže jsou vytvarovány z množství 2mm drátů navařených na nosném rámu. Jen to bylo 200 hodin práce. Ale smysl to mělo, jednou zase něco opravdu jiného.

Zajímavou designovou lahůdkou je také spojení nádrže s rámem přední kapotáže, ve kterém se ukrývá držák na legendární motoristické hodinky TAG Heuer Monaco. Pařížská značka Praëm se očividně chystá rozvířit vody customů ve velkém. První kousek naznačuje, že půjde o hodně zajímavé a exkluzivní záležitosti.

Koukněte na www.praem.fr.

Foto: archiv

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno