Indian Scout v úpravě Roland Sands Design

1. prosince 2015 v 18:48

Autor: Jan Somerauer
Fotografie: archiv

Velikost textu: smaller normal bigger

Indian Scout, to je pojem. Motocykl, který se v různých obměnách vyráběl od roku 1920 až do 1948, je nejúspěšnějším modelem značky a krom prodejních úspěchů se mu dobře dařilo také na závodních dráhách a při pokusech o rychlostní rekordy ...

Moderní pojetí postavené pro letošní sezonu novým majitelem Indianu, společností Polaris, by si rádo z této slávy uzoblo také svůj kousek a je fakt, že nový motor zatím sbírá samou chválu. Ovšem ne každému je sériová motorka dobrá. Aby se designově Scout víc přiblížil svému historickému předchůdci, rozhodli se v RSD vyrobit trubkový rám.

A jelikož jde o hmotnost, trubky jsou z chrom-molybdenové oceli, stejně jako kyvná vidlice. U té Sands zachoval netradičné boční uchycení tlumiče, ovšem už podle žluté pružiny je jasné, že tu máme co do činění se značkou Öhlins, konkrétně jejich modelem TTX.

Stejného výrobce pak najdeme i na přední vidlici. Dále na podvozku najdeme lehká frézovaná kola RSD a radiálně uchycený čtyřpístek Performance Machine. Chladiče víc do racing stylu, frézované brýle, nádrž z hliníku, drobné bobberové sedlo a je hotovo. Víc prý není potřeba.

 

Totální jednoduchost a lehkost, dovedeme si představit, že tohle už bude slušně divoké svezení. Sands se bohužel nepochlubil hmotností, ale vůbec by nás nepřekvapilo, kdyby se z původních 253 kg dostal pod 200. A s lehkou úpravou motoru jsme někde kolem 110 koní a 110 Nm. Roland podle nás zase potvrdil svou pozici jednoho z nejlepších customérů světa.


Hodnocení článku:
1 2 3 4 5

Sdílej

TwitterGoogleFacebookDeliciousLinkedinDigg

Fotografie

Diskuse: 1 komentář

Strobi 1. prosince 2015, 11:57 | 0 2

pěkný :)
https://www.youtube.com/watch?v=heumljctgBk :)


Přidat komentář:

Vážení čtenáři, o vaše názory velmi stojíme. Chceme, abyste se u nás cítili dobře, proto diskuse hlídáme a příspěvky, které jsou v rozporu s Kodexem diskutéra, mažeme.

TOPlist