V podstatě jedinou “nečekanou” novinkou od Triumphu je nový Street Triple/R, který hlavně kvůli evropským úředníkům přišel o výfuky pod sedlem. Ale aspoň zhubnul!

Na motoru se neudálo nic nového, podle všech informací. Největší novinkou je tedy výfuk pod motorem, který splňuje nejnovější evropské emisní normy a v neposlední řadě zlepší i těžiště motorky. Pár změn proběhlo na podvozku, Street Triple dostal ostřejší řízení – z původních 24,1° na 24,3°, Triple R jde opačnou cestou a z původních 23,9° na 23,4°.

Druhým údajem, který není stejný, je stopa – “obyčejný” Speed ji má kratší (99,6 na 95,3 mm), Speed R zase delší (92,4 na 95 mm). Asi největším překvapením, které nesouvisí s těmito změnami, je úbytek na váze. Vzhledem k opticky těžšímu výfuku je 6 kg směrem dolů slušný výkon. Na druhou stranu, letošní verze má 2 výfuky a novinka jen jeden, takže měli v Hinckley o trochu snazší práci. 

Druhou novinkou z Hinckley je pak Trophy 1200, jehož technické údaje a fotky jsme vám ale ukázali už v červnu v tomto článku. Na vlastní oči – hodně robustní, parádně zpracovaný a klidně působící bike, který doslova zve k dlouhé projížďce.

Foto: Triumph

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno