INTERMOT 2016: Honda představila novou CBR1000RR Fireblade a inovovanou CB1100

5. října 2016 v 20:47

Autor: Honza Karásek
Fotografie: Honda

Velikost textu: smaller normal bigger

Dvacet pět let od představení původního modelu CBR900RR Fireblade přichází na trh dvě nové verze tohoto průlomového stroje: komplexně přepracovaná CBR1000RR Fireblade SP a nová CBR1000RR Fireblade SP2. Pro milovníky klasiky je tu pak ve dvou verzích inovovaná CB 1100 ...

 

Honda CBR1000RR Fireblade SP/SP2

 

*Od svého představení kladly všechny supersportovní modely Fireblade vždy důraz na hmotnost, ovladatelnost a agilitu. Pro rok 2017 se konstruktéři zaměřili především na poměr výkonu a hmotnosti.

*Výsledkem jejich úsilí je o 15 kg lehčí stroj s maximálním výkonem navýšeným o 8 kW. Výsledné 14% zlepšení poměru výkonu a hmotnosti jej posouvá na úroveň, jaká v historii strojů Fireblade dosud nemá obdoby.

*V roce 2017 přicházejí modely Fireblade SP a SP2 s novou úrovní kontroly, a to díky komplexnímu balíku elektronických řídicích systémů inspirovaných silniční verzí MotoGP speciálu Honda RC213V-S, jež poskytují jezdci podporu ve všech jízdních situacích.

*K dispozici jsou různé výkonové režimy, nastavitelné brzdění motorem či systém nastavitelné kontroly trakce Honda, ale také rychlořazení, asistent pro podřazování či nový systém ABS. Fireblade

*SP je první motocykl značky Honda, jenž bude na předním i zadním kole vybaven tlumiči Öhlins S-EC: na přední vidlici 43mm tlumičem NIX30 a na zadním kole tlumičem TTX36

 

Vybavení
*jednotka pro měření setrvačných sil (Inertial Measurement Unit - IMU) 
*elektronicky řízené tlumiče Öhlins (Öhlins Electronic Control – S-EC)
*systém nastavitelné kontroly trakce (HSTC)
*nový systém ABS
*systém pro volbu jízdního režimu (Riding Mode Select System – RMSS)
*verze SP2 je vybavena lehkými koly Marchesini a upravenými ventily, spalovacími komorami a písty; k dispozici bude sada, s jejíž pomocí lze stroj přestavět pro použití na okruzích, a to jak pro závody, tak pro okruhové dny.
 
Základní technické parametry:
Motor: 16ventilový řadový čtyřválec, rozvod DOHC 999 cm3
Výkon: 191 koní při 13.000 otáčkách
Rozvor: 1404 mm
Úhel přední vidlice / závlek: 23,3° / 96 mm
Výška sedla: 820 mm
Pohotovostní hmotnost: 195 Kg


 

 



Honda CB1100 EX/ CB 1100 RS

Na výstavě Intermot byly představeny také inovovaný model CB1100 EX a novinka CB1100 RS. *Palivová nádrž má nově kapičkový tvar a nadále na ní nejsou viditelné svarové švy.

*Boční kryty, sedla, zadní blatník a stupačky byly přepracovány s ohledem na ještě silnější a autentičtější charakter strojů řady CB.

*Nová LED světla dodávají retro designu moderní charakter; kratší výfuk poskytuje motoru atraktivnější zvuk. 

*Zatímco CB1100 EX se vyznačuje klasičtějšími rysy díky 18palcovým kolům se 40dílným nerezovým drátěným výpletem,

*Novinka CB1100 RS přichází se sportovnějším stylem strojů kategorie café racer, novými 17palcovými koly z hliníkové slitiny obutými do širokých sportovních pneumatik, strmějším úhlem přední vidlice a s nižšími řídítky. 

 


Hodnocení článku:
1 2 3 4 5

Sdílej

TwitterGoogleFacebookDeliciousLinkedinDigg

Fotografie

Diskuse: 3 komentáře

maros 7. října 2016, 11:08 | 0 0

display
u displaya nasli inspiraciu v panigale, maju zavodne oddelenie vacsie ako cela fabrika ducati aj tak im to neni nic platne :D

Joe 6. října 2016, 21:47 | 0 0

Rs
Z rs sa mi tazko zaspava Asi Sasa vytiahnem penazenku ( srajtofli)

Max 4. října 2016, 20:16 | 0 0

Faroš
Tohle bude dobry, kurva dobry!!!!!!!


Přidat komentář:

Vážení čtenáři, o vaše názory velmi stojíme. Chceme, abyste se u nás cítili dobře, proto diskuse hlídáme a příspěvky, které jsou v rozporu s Kodexem diskutéra, mažeme.

TOPlist