INTERMOT 2016: Yamaha a novinky SCR950, MT-10 SP a MT-09

4. října 2016 v 16:59

Autor: Honza Karásek
Fotografie: yamaha

Velikost textu: smaller normal bigger

Motocyklově nejnabitější den roku nám pěkně zpestřila i japonská Yamaha. Čekání na novou Yamahu YZF-R6 se protahuje, ale nebojte se, dočkáme se! Zatím si prohlédněte nové MT-09, MT-10SP a SCR950 Street Scrambler ...

 

Yamaha SCR950 Scrambler

 

  • Vzduchem chlazený vidlicový dvouválec SOHC s úhlem 60 stupňů o objemu 942 ccm
  • Špičkový točivý moment: 79,5 Nm (8,1 kg-m) při 3 000 ot/min
  • Úzké, ploché nízké dvojsedlo s větší výškou 830 mm
  • 19palcové přední kolo a 17palcové zadní kolo s drátěným výpletem
  • Široká ocelová řídítka ve stylu scrambleru s hrazdičkou
  • Hliníkové ráfky
  • Odolné pneumatiky Bridgestone TW101 100/90-19 vpředu a TW152 140/80-17 vzadu

Přední brzda s 298mm plovoucím kotoučem s vlnovitým profilem, zadní brzda s 298mm kotoučem s vlnovitým profilem

  • Ocelový přední a zadní blatník
  • Černě lakovaný motor a ostatní součásti
  • Bezešvá palivová nádrž s objemem 13,2 litru s výrazným barevným provedením
  • Boční panely ve stylu tradiční registrační značky
  • Kruhové zadní světlo LED
  • Kruhový rychloměr s displejem LCD a kouřovým sklíčkem
  • Hliníkové stupačky
  • Dva zadní tlumiče se zásobníkem se speciálním nastavením pro tento model
  • 41mm přední vidlice s pryžovými manžetami a plynulým účinkem tlumení
  • Zdvih předního odpružení 135 mm, zdvih zadního odpružení 110 mm
  • Výfuk 2 v 1 s nahoru zahnutým tlumičem
 
 


Yamaha MT-10 SP

*Nový systém rychlořazení (QSS)
*Upravené mapování motoru pro lepší charakteristiku škrticí klapky
*Řadový čtyřválec s křížovým klikovým hřídelem
*Technologie elektronického řízení zahrnující řízení trakce (TCS) a systém D-Mode
*Asistenční anti-hoppingová kluzná spojka (A&S)
*Lehký hliníkový rám Deltabox s krátkým rozvorem kol
*Plně nastavitelné přední a zadní odpružení 

 

 



Yamaha MT-09

¨*Nově tvarované dvojité přední světlomety se 4 diodami LED
*Obrysová světla se 6 LED diodami s křidélky
*O 30 mm kratší záď s integrovaným 3D světlem
*Přepracované sedlo, plošší a o 5 mm vyšší
*Držák zadního blatníku/registrační značky s uchycením na jedné straně
*Asistenční anti-hoppingová kluzná spojka (A&S)
*Systém rychlořazení (QSS)
*Přední odpružení s lepšími parametry
*Plošší tlumič výfuku s koncovkou nového vzhledu
*Přístroje integrované do sestavy světel
*Boční žebra chladiče a zvětšená sání vzduchu
*Přední ukazatele směru přemístěny k bokům chladiče

 

 

 


Hodnocení článku:
1 2 3 4 5

Sdílej

TwitterGoogleFacebookDeliciousLinkedinDigg

Fotografie

Diskuse: Žádný komentář

Žádné příspěvky. Buďte první!

Přidat komentář:

Vážení čtenáři, o vaše názory velmi stojíme. Chceme, abyste se u nás cítili dobře, proto diskuse hlídáme a příspěvky, které jsou v rozporu s Kodexem diskutéra, mažeme.

TOPlist