KAWASAKI GTR1400 (2008)

  GTR1400
GTR1400

CHCETE KOUPIT TUTO MOTORKU OJETOU?

PARAMETRY

  • objem :
  • 1352cm3
  • max. výkon :
  • 155/8800koní/ot.za min.
  • točivý moment :
  • 136/6200Nm/ot.za min.
  • typ/počet válců :
  • Ř/4
  • počet dob :
  • 4
  • chlazení :
  • K
  • rozvod :
  • DOHC/4
  • startér :
  • E
  • počet rychlostí :
  • 6
  • sekundární převod :
  • K
  • rozvor :
  • 1520mm
  • přední pneu :
  • 120/70-17
  • zadní pneu :
  • 190/50-17
  • přední brzda :
  • 2K/310/4
  • zadní brzda :
  • K/270/2
  • výška sedadla :
  • 825mm
  • objem nádrže :
  • 22litrů
  • suchá hmotnost :
  • 308 (PH)kg
  • max. rychlost :
  • >250km/h

Legenda:
chlazení: K- kapalina, O- olej, V- vzduch
startér: E- elektrický, M- manuální
sekundární převod: Řt- řetěž, Řm- řemen, K- kardan

Popis motorky:

Kawasaki konečně zaplácla díru ve svém sortimentu. Velký cestovní motocykl jí chyběl několik let. Nová GTR je vlastně novinka pro příští rok, protože se začala prodávat až na sklonku letošní motorkářské sezony. Základ motoru je převzat ze ZZR 1400, ale pro GTR byl upraven a hlavně doplněn o proměnlivé časování ventilů, a to takové, které známe z aut. Tady by se měla VFR poučit. Výkon motoru 155 koní se na zadní kolo přenáší přes kloubovou hřídel nenáročnou na údržbu. Ve spojení s pevným rámem má GTR vynikající jízdní vlastnosti. Pozadu nezůstává ani brzdová soustava, která si s váhou 279 kg umí poradit. Vpředu jsou radiální třmeny zakusující se do zubatých kotoučů. Nad vším ještě bdí systém ABS. V sérii je GTR vybavena dvěma kufry, nosičem, elektricky ovládaným předním štítem elektronickou vychytávkou KI-PASS. K nastartování místo klíčku už postačí jen taková malá krabička zastrčená někde v kapse, která aktivuje zapalování.

Sdílej

TwitterGoogleFacebookDeliciousLinkedinDigg


Diskuse: Žádný komentář

Žádné příspěvky. Buďte první!

Přidat komentář:

Vážení čtenáři, o vaše názory velmi stojíme. Chceme, abyste se u nás cítili dobře, proto diskuse hlídáme a příspěvky, které jsou v rozporu s Kodexem diskutéra, mažeme.

Aktuální číslo

1-2/2017 Archiv

TOPlistTOPlist