Navrací se doba sériových turbo biků? Přenese Suzuki do motorek to, co je obvyklé u dnešních aut, tedy zmenšování objemů a přeplňování? Koncept Recusion tomu napovídá
Koncept Recusion se sice chystá Suzuki představit až 23. listopadu na Tokyo Motor Show, ale díky videu, které uniklo z firemní prezentace máme první obrázky a údaje. Nejde sice zdaleka o sériovou výrobu, ale i tak můžeme říct, že je Recusion revoluční.
Tak předně úplně nový motor, řadový dvouválec o objemu 588 cm3 a k tomu turbo, výsledné hodnoty 100 koní a 100 Nm, navíc při hmotnosti 174 kg To nezní vůbec zle. K tomu design, který od Suzuki opravdu neznáme, kombinace ladných křivek a moderních prvků, na pohled opravdu zajímavá motorka. A do třetice docela zajímavá výbava s jednoramennou zadní kyvkou, USD přední vidlicí, radiálními brzdami.
Jak daleko bude mít Recusion od sériové výroby samozřejmě nejde odhadnout, stejně jako to, zda se Suzuki chystá některé prvky z něho přenést do reality. Každopádně, kdyby takhle vypadal nástupce SV650, vůbec bysme se nezlobili.
Foto: Suzuki