Belgičan Fred Krugger už patří pár let mezi absolutní customérskou špičku. A opět to potvrdil svým nejčerstvějším výtvorem, úpravou stařičké Hondy CB450

Že už jste to jméno někde slyšeli? Určitě, vždyť Fred Krugger je mistrem světa v poháru AMD (MS customů) z roku 2010, kdy všechny totálně dostal se svou stavbou z H-D V-Rod, která se dokáže pomocí hydraulického systému průběžně měnit z café raceru na cruiser a zpět. Mluvíme tu o motorce Krugger Veon, kterou najdete v tomto článku.

Tentokrát se belgický mistr pustil do zcela jiného tématu. Jak již naznačuje samotný název motorky, Tribute to Japan, jde tu o japonský stroj. A ne jen tak ledajaký. Krugger si vzal jako základ Hondu CB450K Black Bomber z roku 1966. Ta je mnohými považována za první velký bike tohoto výrobce, který se do té doby zabíval pouze menšími objemy. Řadový vzduchem chlazený dvouválec o objemu 445 cm3 uměl už tehdy parádních 45 koní. 

Japonský ale není pouze základ stavby, ale také styl, ve kterém ji Krugger udělal. Přesně takto staví v Zemi vycházejícího slunce motorky specialisté jako je Shinya Kimura nebo Chicara Nagata. Nízká stavba, rovná linka vedoucí od přední kapoty přes nádrž a sedlo až k zadnímu světlu, parádní kola. Krugger k tomu přidal ještě svoji oblíbenou technickou fičuru – výfuky schované do zadní kapotáže a tentokrát to udělal tak, že otočil hlavu motoru, tedy sáním dopředu, výfuky dozadu. To muselo být práce. Každopádně, se vyplatilo a Tribute to Japan bude určitě sbírat další ocenění na světových customových kolbištích.

Koukněte se na video, kde je motorka vidět v původním stavu. Poznali byste ji?

Foto: Krugger Motorcycles

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno