Jestli jste ještě nepostřehli, že se redakce časopisu Motohouse spojila se stále se rozrůstající značkou oblečení Repulse, měli byste zbystřit. Trička dle návrhů redaktorů jsou ještě k dispozici

Dlouho jsme dumali nad tím, jak to vymyslet a nakonec nám to pánové z Repulse zjednodušili s informací, že prozatím se budou vyrábět tři vzory. No a jelikož redakce Motohouse má tři stále redaktory, řekli jsme si, že si pro vás vymyslíme každý trika dle svého. Tady je máte.

Carlos“Vnímám Motohouse jako časák pro všechny typy bikerů, ale hlavně pro ty, kteří mají rádi rychlost, agresivní a ostrou jízdu. Tohle všechno jsem chtěl ve mnou navrhovaném vzoru vyjádřit. Zároveň jsem ale nechtěl, aby to bylo přeplácané.”

 

Karas“Jak známo, já miluju jednoduché věci a krom toho se nerad s něčím dlouho patlám. Tenhle nápis mě napadl hned první noc po zadání a myslím, že je to přesně ono, tohle je Motohouse.”

 

Somik: “Mam rád bordel a zároveň jsem tak nějak poznamenanej tou vší oldschool kulturou, proto ten plamen. Navíc podobnej design už Repulse v minulosti vyrábělo a tak mě hned trklo vyměnit lebku za gumující kolo motorky a vzor Burnout byl na světě.

 

Pěkně zpracovaná trička najdete v pánském i dámském provedení na eshopu značky Repulse (zde) za sympatických 290 kaček.

Foto: Repulse Wear

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno