Márquez: Opět máme agresivní motor

1. prosince 2015 v 21:46

Autor: Petr Štola, zdroj Motorsport Magazin
Fotografie: repsol

Velikost textu: smaller normal bigger

Marc Márquez si po testech na okruhu v Jerezu opět stěžuje na příliš agresivní motor, který dělá motorku těžce ovladatelnou. ...

Především začátek letošní sezony královské kubatury MotoGP pokazil Marcu Márquezovi nový motocykl Honda, jehož motor byl dle jeho častých vyjádření až příliš agresivní a v kombinaci s novým rámem byl celý motocykl velmi často špatně ovladatelný.
 
To se týmu společně s Hondou podařilo v průběhu letošní sezony částečně vyřešit. Po testech motocyklu pro rok 2016 si ale Márquez společně se svým týmem dělá opět starosti, protože jak sám prohlásil, motor je opět příliš agresivní. Jedná se především o agresivní nástup výkonu v nízkých otáčkách.
 
 
„Opět nás trápí ten stejný problém, kdy motor je příliš agresivní. Projevuje se to především v nízkých otáčkách, kdy přichází těžce zvladatelný nástup výkonu. V letošním roce nás trápilo to samé, akorát ve vysokých otáčkách. Zatím se nám bohužel nepodařilo najít řešení, jak tento extrémní točivý moment přenést přes zadní kolo na asfalt. Když jedu na nových pneumatikách, tak se to dá zvládnout, ale při jízdě na závodní vzdálenost, kdy budou pneumatiky opotřebené, je to zásadní problém,“ řekl Marc Márquez.


 

Hodnocení článku:
1 2 3 4 5

Sdílej

TwitterGoogleFacebookDeliciousLinkedinDigg

Fotografie

Diskuse: 10 komentářů

mara 2. prosince 2015, 7:42 | 1 1

Mark
Markíz své neumětelství svádí na motor;-) To jeho častý padání není díky motoru. Nejlepší byla Argentina:-D

Jája 1. prosince 2015, 22:46 | 2 0

brzdy
s těma krytama jezděj už 2 roky, stačí projít různý galerie ;) a Mára prostitut prozradil co nového dostane pod stromeček :-D

mara 1. prosince 2015, 18:57 | 5 4

mark
Prostitut má agresívní motor, jako jeho nový robertek:-P

Libor FAZER 1. prosince 2015, 18:10 | 0 0

koně - PS
Stále více a více koní = asi nejde do nekonečna. Už se tento problém aktuálně krotí elektronikou a gumama. Že by blížící se limit? Otázka zní: co dál a jak ?

Lukas Klima 1. prosince 2015, 16:46 | 1 0

Kryty brzd
Ty kryty brzd me taky zaujali, keramicke kotouce maji presne opacny problem nez je bezne :)

http://www.motogp.com/en/twitter_update/2015/08/08/covers-at-the-indy-gp-to-keep-discs-at-a/181061

Paleček 1. prosince 2015, 15:16 | 1 8

no93
Proč mi teď to všechno okolo něj připadá jako fňukání malýho kluka

Fanda 1. prosince 2015, 15:03 | 3 0

honda
Pošlyš Steve, to je přeci ptákovina. Zrovna Markéze asi nemůžeš obviňovat, že by neuměl přidat :o)

michaell46 1. prosince 2015, 14:40 | 3 0

Predné brzdy
Všimol si niekto tie karbónové kryty na predných brzdových kotúčoch? :)

Honda 1. prosince 2015, 12:47 | 6 0

problém
jestli to spíš nebude problém Michelinu než Hondy...

Steve 1. prosince 2015, 12:12 | 7 3

Trakce?
Tak to já myslel, že tohle řeší kontrola trakce, když už ti dnešní jezdci nemusí umět přidávat plyn rukou. Protože jinak bych mu poradil ať se naučí citlivě přidávat. :-)


Přidat komentář:

Vážení čtenáři, o vaše názory velmi stojíme. Chceme, abyste se u nás cítili dobře, proto diskuse hlídáme a příspěvky, které jsou v rozporu s Kodexem diskutéra, mažeme.

TOPlistTOPlist