Moto Guzzi V7 od 4H10

7. června 2016 v 9:11

Autor: Jan "Somik" Somerauer
Fotografie: 4H10

Velikost textu: smaller normal bigger

Pár krásných fotek jedné hodně zajímavé motorky dorazilo z Francie. Tamní 4H10 se pustili do přestavby Moto Guzzi V7, ale šli úplně jinou cestou, než všichni dosud. Nečekejte café ani scramblera, ale ryzího sporťáka ze 70. let ...

Inpirace je zásadní součástí každé přestavby a pokud nepřijde, nebo je inspirací jiná už hotová motorka, pak nic zajímavého a nového vzniknout nemůže. To se ale rozhodně nestalo v případě Moto Guzzi V7 a francouzské dílny 4H10 (web). Jejich inspirací se stal legendární francouzský závodní Charles Krajka (*1934), který v obrovském množství motorek a sajdkár, se kterými závodil, měl také spoustu Guzzi. Včetně té pro vytrvalostní okruhové závody.

 

A přesně z tohoto směru na to pánové z 4H10 šli. Scrambler? Těch už jsme viděli desítky? Café Racer? Sama fabrika již stanovila maximální hranici. Ale dát na ni kapotu, to je nápad! Základem se stal Stone na litých kolech, která ve výsledku skvěle zapadají. Zásadní myšlenkou bylo to, že V7 je dostupná motorka a zůstat by to mělo i po přestavbě. Takže přední kapota laminát od firmy TGA z Británie za hodně příznivou cenu. Zadní jednoduchá hliníková a nejdražší věcí na celé motorce je ve finále laděný výfuk Arrow. Světla někde z bazaru, řídítka za pár korun, lak vlastní a hotovo. Pokochejte se.


Hodnocení článku:
1 2 3 4 5

Sdílej

TwitterGoogleFacebookDeliciousLinkedinDigg

Diskuse: Žádný komentář

Žádné příspěvky. Buďte první!

Přidat komentář:

Vážení čtenáři, o vaše názory velmi stojíme. Chceme, abyste se u nás cítili dobře, proto diskuse hlídáme a příspěvky, které jsou v rozporu s Kodexem diskutéra, mažeme.

TOPlist