MotoGP: U Repsolu nespokojeni s novou elektronikou

12. listopadu 2015 v 13:43

Autor: Petr Štola
Fotografie: repsol

Velikost textu: smaller normal bigger

Marc Marquez a Dani Pedrosa po prvním testu označili novou jednotnou elektroniku krokem do zpět. A to je dobře, to by totiž mohla být předzvěst větší vyrovnanosti GP 2016 !!! ...

Jezdci týmu Repsol Honda, Marc Marquez a Dani Pedrosa, během prvního dne testování soustředili svou práci na nové pneumatiky Michelin, které porovnávali při použití na letošních a nových motocyklech pro sezonu 2016. 
 
Cílem jejich práce byl také první test s novou jednotnou elektronikou, která se však jezdcům nelíbí a oba jí označili za krokem zpět do minulosti. Marc Marquez během dne najezdil celkem 47 kol a dosáhl absolutně nejrychlejšího času úvodního dne testování 1:31,551. Dani Pedrosa najezdil celkem 49 kol a dosáhl třetího nejrychlejšího času 1:31,681.
 
 
 
„Vyrazili jsme na trať a v úvodních kolech jsem ztratil předek. Uvědomil jsem si, že pneumatiky Michelin pro nás při testování v Aragonu dobře pracovaly, ale reagují odlišně na každý druh asfaltu. Od té chvíle jsem jezdil jen na stejné motorce, kterou jsme použili během víkendu. Pak jsme změnili software na nový a viděli jsme, že je před námi určitě nějaká práce. Je to pouze první den testování a musíme přizpůsobit mnoho věcí. Na konci dne jsme zkoušeli nový motor spolu se softwarem Magneti Marelli, ale abychom vyvozovali závěry, tak musíme nejprve dokončit nastavení elektroniky. Až budeme mít dobré základní nastavení, pak budeme schopni správně vyhodnotit motor.“


 
„Dnes to byl poněkud jiný den. Udělali jsme hodně práce, ale je také důležité brát věci pomalu. Měli jsme nové pneumatiky, takže zpočátku jsme byli opatrní, abychom získat postupně dobrý pocit a pochopili jejich reakci s asfaltem tohoto okruhu. Později jsme zkoušeli novou elektroniku Magneti Marelli a první pocit, který máme, je, že je teprve hodně v přípravné fázi a rozhodně je krokem zpět. Nyní nám elektronika dělá hodně problémů a je obtížné jí používat. Musíme tvrdě pracovat, abychom jí pochopili, a uvidíme, na jaké parametry se musíme nejvíc soustředit. Je to také práce pro jezdce, protože je nutné získat zkušenosti ve srovnání s předchozí verzí, abychom pochopili, co máme, a co naopak ne.“

Hodnocení článku:
1 2 3 4 5

Sdílej

TwitterGoogleFacebookDeliciousLinkedinDigg

Diskuse: Žádný komentář

Žádné příspěvky. Buďte první!

Přidat komentář:

Vážení čtenáři, o vaše názory velmi stojíme. Chceme, abyste se u nás cítili dobře, proto diskuse hlídáme a příspěvky, které jsou v rozporu s Kodexem diskutéra, mažeme.

TOPlistTOPlist