U Victory mají nový motor, vodou chlazený! A rovnou kolem něj postavil moderní cruiser, který bude cílit na novou klientelu
Měsíce spekulování, které započalo loňským Project 156 – tedy speciálem Victory pro závod Pikes Peak s úplně novým motorem (zde), jsou u konce. Ano, také Victory poprvé vstupuje do vod kapalinou chlazených motorů, stejně jako to už udělal její koncernový bratr Indian Scout (zde).
Z toho by se dalo usuzovat, že půjde o převlečený motor z Scoutu, ale opak je pravdou. Společný je pouze úhel válců 60° a rozvod DOHC, jinak si ho ale u Victory vyvinuli celý sami. Objem 1179 cm3, výkon 103 koní v 8000 ot./min. a točivý moment 99 Nm v 6000 ot./min. Za motorem pak šestistupňová převodovka a sekundární převod řemenem.
Rám kombinuje odlitek z lehké hliníkové slitiny a ocelové trubky. Přední teleskopická vidlice je vybavena progresivními pružinami, na zadku dva tlumiče s nastavitelným předpětím. K tomu agresivní posaz jezdce a váha 243 kg, Victory jde po mladých a neklidných.
Octane je sice modelem 2017, ale můžeme očekávat, že i do Evropy se dostane už během letošního léta.
Foto: Victory Motorcycles