Jak to dopadne, když se specialista na odlehčené okruhové Ducati dá dohromady s dalším odborníkem, který se leta věnuje boxerům od BMW. Posuďte sami, podle nás na jedničku

Radical Ducati (web), tento název jste, pokud jste pravidelným čtenářem našeho webu už určitě postřehli. Jejich specialitou jsou samozřejmě Dukny, především ty se vzduchem chlazenými motory. Pokud stále ještě nevíte, koukněte třeba na Café Veloce, Pata Negra nebo Silver Shot Gun. Druhou firmou, taktéž španělskou, která se na tomto projektu podílela je Max Boxer (web), specialista na přestavby a renovace starých BMW. Výsledkem je Radical BMW 🙂

Od Radical Ducati to může být poněkud neočekávaný krok, pustit se do BMW, ale co by ne? S motorem samozřejmě nulové zkušenosti, to dostal na starosti Max. Motor pochází z modelu R100 a nafasoval závodní převodovku, odlehčenou klikovou skříň, hlavu s většími ventily, odlehčené písty, závodní spojku a olejový systém s větším průtokem. Výsledným výkonem se sice pánové nepochlubili, ale tohle rozhodně pojede. Výfukové svody dodal SuperMario a koncovku použil Max sériovou z S 1000 RR, výborný nápad, k motorce sedí. Max Boxer se postaral také o rám a kyvku, respektive jejich vystužení (původ R80ST a R100RS).

 

Zbytek práce už si vzali na starosti pánové z Radicalu, doladili motor s karburátory Dell´Orto a pustili se do nákupu a výroby dalších dílů. Přední vidlici věnoval Ducati Sport Classic, stejně jako přední 17“ kolo. Brýle z Monstera, brzdy kombinací téhož a Sporta, ovládání spojky GSX-R600, pěknej mix. Do toho připočítejte přední kapotu z Ducati Pantah, nádrž z Laverdy nebo držák stupaček z Derbi GPR50. Pěkně zamícháno a povařeno, výsledkem naprosto luxusní oldschool gulášek. Místo křenu pak trochu srandy, název Interceptor a nápis Gendarmerie na boku odkazují na kresleného policajta a jeho motorku z komiksu Joe Bar Team. No, kdyby jezdil na tomhle, asi by mu bikeři tolik neujížděli.

Foto: Radical Ducati, Del Perro

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno