Zatímco někteří jezdci na čtyřválcových motorech musí kvůli novým pravidlům upravovat jezdecký styl, Ducati nová pravidla WSBK vyhovují.

Po prvních zimních testech na španělském okruhu Motorland Aragón zavládla v garáži továrního týmu Ducati velká spokojenost. I přestože se zatím jedná pouze o testy, u týmu červených vše nasvědčuje tomu, že nová pravidla motocyklu Ducati Panigale pomohou a v příští sezoně se jezdci Chaz Davies a Davide Giugliano budou moci zařadit mezi světovou superbikerskou elitu.
 
 
Zatímco především jezdci na čtyřválcových strojích v čele s Tomem Sykesem na Kawasaki si po prvních testech stěžovali na to, že budou muset kvůli novým technickým pravidlům upravovat svůj jezdecký styl, u Ducati to vypadá, jako by jejímu motocyklu byly nové reglementy ušité na míru.
 
„Jezdci nemají na motocyklu oproti letošní verzi žádné velké technické změny, tudíž si nemusejí zvykat na nic nového. Největší rozdíly jsou samozřejmě na elektronice, kde máme kompletně novou řídící jednotku, senzory a další věci. Tyto nové díly nám pomohou snížit náklady. Také motory mohou být mnohem méně upravovány oproti letošní sezoně. Příští týden v Jerezu nás čekají další testy, kde budeme zkoušet další várku nových dílů,“ řekl manažer týmu pan Ernesto Marinelli pro Speedweek..
 
 
Soukromý test WSBK Motorland Aragon
1. Davide Gugliano (ITA, Ducati) 1’50.2
2. Chaz Davies (GBR, Ducati) 1’50.5
3. Jonathan Rea (GBR, Kawasaki) 1’51.1
4. Tom Sykes (GBR, Kawasaki) 1’51.2
5. Kenan Sofuoglu (TUR, Kawasaki WSS) 1’54.3

 

Foto: honda, ducati, Aprilia, kawasaki, suzuki

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno