Super Ténéré ve verzi Special Edition, kterou vám dnes představíme bohužel není oficiálním produktem Yamahy. Jedná se o stavbu Italské Yamahy pro rally jezdce Francesca Cataneseho.

XT1200Z dostala od Italů zadní tlumič Öhlins, brzdové hadice značky Aircraft Braking, řídítka Tommaselli a výfuk dorazil od slovinského Akrapoviče. Pro potřeby závodů je nutností speciální sedlo a motoru přidala přibližně 10 koní řídící jednotka Diapason Racing.

Při shánění většiny dílů sáhla Yamaha Italy po nabídce tuzemských značek, z nichž některé u nás ani neznáme. Patří mezi ně třeba i Andreani – úpravce přední vidlice.

Celkově klesla hmotnost o 23 kilo na výsledných 219 kg. To není zas tak špatné na 1200 cm3 dvouválec, ne? Přestože rám i zadní kyvka zůstali v originálním stavu, změnilo se toho dost a pro pár lidí se tím velká Tenerka stala ještě hezčí…

Foto: Yamaha Motor Italy

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno