KTM vzala útokem třídu naháčů a v Miláně představila hned tři modely, které mají jediný úkol – pobavit svého pilota. Malý Duke 390 přesně vyplňuje mezeru mezi dvoustovkou a velkou 690kou, nový 690 Duke R je přiostřená verze zábavného jednoválce a prototyp Super Duka R je něco, z čeho jsme si kecnuli na zadek.

Duke 390

Malý Duke má všechno, co by zábavná motorka měla mít. Dostatečný výkon, slušnou zásobu točáku, extrémně nízkou váhu a malé náklady na provoz. 

  • motor o objemu 375 cm344 koní při 9 500 rpm
  • fantasticky nízká váha – pouhých 148 kg plně natankovaná 10,5 litry paliva
  • velmi pevný rám z ocelových trubek, zadní kyvka z litého hliníku
  • 43 mm USD vidlice WP
  • vypínatelný systém ABS už ve standardní výbavě
  • cena by neměla přesáhnout 5000 eur
 

 
Duke 690 R
  • čtyřtaktní jednoválec se 70 koňmi při 7500 otáčkách
  • anti-hoppingová spojka ATPC
  • USD vidlice WP jsou plně nastavitelné, včetně zadního centrálu
  • 4pístkový třmen Brembo poslední generace včetně ABS
  • lehká kola
  • padací protektory ve standardu


 
Super Duke 1290 – prototyp

Nový Super Duke 1290 přijde na trh na podzim příštího roku, KTM nám v Miláně ukázala zatím jeho funkční prototyp a podle toho, co jsme viděli, to bude absolutní peklo a nový Super Duke je žhavý kandidát na nejděsivější naháč všech dob!

  • základ motoru je ze superbiku RC8 R se systémem drive-by-wire
  • objem motoru podle KTM: “více než kdy jindy…”
  • výkon a točivý moment: “hodně, hodně moc…”
  • elektronika: ABS a kontrola trakce, detekce wheelie a stoppie
  • maximální rychlost: “záleží na odvaze jezdce…”
  • plynové vidlice WP
  • hliníkové ráfky se slick pneumatikami
  • váha by měla být extrémně nízká

Foto: KTM

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno