Dvacet pět let od představení původního modelu CBR900RR Fireblade přichází na trh dvě nové verze tohoto průlomového stroje: komplexně přepracovaná CBR1000RR Fireblade SP a nová CBR1000RR Fireblade SP2. Pro milovníky klasiky je tu pak ve dvou verzích inovovaná CB 1100
Honda CBR1000RR Fireblade SP/SP2
*Od svého představení kladly všechny supersportovní modely Fireblade vždy důraz na hmotnost, ovladatelnost a agilitu. Pro rok 2017 se konstruktéři zaměřili především na poměr výkonu a hmotnosti.
*Výsledkem jejich úsilí je o 15 kg lehčí stroj s maximálním výkonem navýšeným o 8 kW. Výsledné 14% zlepšení poměru výkonu a hmotnosti jej posouvá na úroveň, jaká v historii strojů Fireblade dosud nemá obdoby.
*V roce 2017 přicházejí modely Fireblade SP a SP2 s novou úrovní kontroly, a to díky komplexnímu balíku elektronických řídicích systémů inspirovaných silniční verzí MotoGP speciálu Honda RC213V-S, jež poskytují jezdci podporu ve všech jízdních situacích.
*K dispozici jsou různé výkonové režimy, nastavitelné brzdění motorem či systém nastavitelné kontroly trakce Honda, ale také rychlořazení, asistent pro podřazování či nový systém ABS. Fireblade
*SP je první motocykl značky Honda, jenž bude na předním i zadním kole vybaven tlumiči Öhlins S-EC: na přední vidlici 43mm tlumičem NIX30 a na zadním kole tlumičem TTX36
Honda CB1100 EX/ CB 1100 RS
Na výstavě Intermot byly představeny také inovovaný model CB1100 EX a novinka CB1100 RS. *Palivová nádrž má nově kapičkový tvar a nadále na ní nejsou viditelné svarové švy.
*Boční kryty, sedla, zadní blatník a stupačky byly přepracovány s ohledem na ještě silnější a autentičtější charakter strojů řady CB.
*Nová LED světla dodávají retro designu moderní charakter; kratší výfuk poskytuje motoru atraktivnější zvuk.
*Zatímco CB1100 EX se vyznačuje klasičtějšími rysy díky 18palcovým kolům se 40dílným nerezovým drátěným výpletem,
*Novinka CB1100 RS přichází se sportovnějším stylem strojů kategorie café racer, novými 17palcovými koly z hliníkové slitiny obutými do širokých sportovních pneumatik, strmějším úhlem přední vidlice a s nižšími řídítky.
Foto: Honda