Jestli jste ještě nepostřehli, že se redakce časopisu Motohouse spojila se stále se rozrůstající značkou oblečení Repulse, měli byste zbystřit. Trička dle návrhů redaktorů jsou ještě k dispozici
Dlouho jsme dumali nad tím, jak to vymyslet a nakonec nám to pánové z Repulse zjednodušili s informací, že prozatím se budou vyrábět tři vzory. No a jelikož redakce Motohouse má tři stále redaktory, řekli jsme si, že si pro vás vymyslíme každý trika dle svého. Tady je máte.
Carlos: “Vnímám Motohouse jako časák pro všechny typy bikerů, ale hlavně pro ty, kteří mají rádi rychlost, agresivní a ostrou jízdu. Tohle všechno jsem chtěl ve mnou navrhovaném vzoru vyjádřit. Zároveň jsem ale nechtěl, aby to bylo přeplácané.”
Karas: “Jak známo, já miluju jednoduché věci a krom toho se nerad s něčím dlouho patlám. Tenhle nápis mě napadl hned první noc po zadání a myslím, že je to přesně ono, tohle je Motohouse.”
Somik: “Mam rád bordel a zároveň jsem tak nějak poznamenanej tou vší oldschool kulturou, proto ten plamen. Navíc podobnej design už Repulse v minulosti vyrábělo a tak mě hned trklo vyměnit lebku za gumující kolo motorky a vzor Burnout byl na světě.“
Pěkně zpracovaná trička najdete v pánském i dámském provedení na eshopu značky Repulse (zde) za sympatických 290 kaček.
Foto: Repulse Wear